Πολιτική Κρατήσεων
α) Πάντα εξυπηρετούμε στη ρεσεψιόν κατασκηνωτές χωρίς κράτηση. Το δύσκολο διάστημα είναι 25 Ιουλίου – 25 Αυγούστου.
β) Κρατήσεις γίνονται τουλάχιστον 15 ημέρες πριν την άφιξη.
γ) η διαδικασία κράτησης είναι ΜΟΝΟ με e-mail με τις λεπτομέρειες (ημερομηνίες, άτομα, αν υπάρχουν παιδιά, για αδεια για να έρθει μαζί κατοικίδιο κλπ). Απαντάμε στο e-mail και κανονίζουμε μια προκαταβολή.
δ) Την προκαταβολή την επιστρέφουμε αν η ακύρωση της κράτησης γίνει 15 ημέρες πριν την άφιξη.
ε) Κράτηση συγκεκριμένης θέσης δεν γίνεται. Κρατάμε “κάποια” θέση. Βεβαίως καταγράφουμε τις επιθυμίες του κατασκηνωτή και 1 ημέρα ή το πρωί της άφιξης κοιτάμε τις άδειες θέσεις για να δούμε αν μπορούμε να τις πραγματοποιήσουμε.
Μερικές επεξηγήσεις για την πολιτική κρατήσεων και το σκεπτικό που κανονίζουμε τις θέσεις
Α
Έφτιαξα ένα σύστημα για να κρατάω τις ισορροπίες, παρ’ όλο που «πικραίνω» κάποιους που την έχουν δει ως πελάτες στα μπουζούκια. Σκοπός μου με την πολιτική κρατήσεων, είναι να υπάρχει αμεροληψία, και ίση μεταχείριση στους πελάτες του Κάμπινγκ Ροβιές. Δεν προηγούνται οι «παλαιοί» κατασκηνωτές έναντι των νέων. Ούτε το Κάμπινγκ Ροβιές δουλεύει για να εξυπηρετεί 20-50 συγκεκριμένους κατασκηνωτές. Αλλιώς θα το γυρνούσα σε κάμπινγκ μόνιμων τροχόσπιτων.
Όλο το κάμπινγκ είναι στη παραλία, όλο το κάμπινγκ έχει σκιές, όλες οι θέσεις έχουν παροχή νερού και ρεύματος και όλοι οι κατασκηνωτές έχουν τις ίδιες χρεώσεις και έχουν τα ίδια δικαιώματα.
Β
Κάτι διαφορετικό που έχουν τα κάμπινγκ από τα ξενοδοχεία είναι το εξής: Στα κάμπινγκ πάει πολύς κόσμος κάθε μέρα χωρίς κράτηση, ή δηλώνει ότι θα κάτσει 3 μέρες και αλλάζει γνώμη και κάθεται 10 ημέρες. Άρα, δεν μπορεί να γίνει κανένας σχεδιασμός για το ποιες θέσεις θα είναι άδειες μια δεδομένη ημερομηνία.
Για αυτό το λόγο, ειδικά από 20 Ιουλίου και μετά, δεν γίνεται να ζητήσει κάποιος «θέλω την θέση νούμερο 25 όταν έρθω στις 4 Αυγούστου». Και να του έλεγε η ρεσεψιόν «Ναι», θα ήταν ψέμα αφού δεν γνωρίζει αν θα είναι άδεια η θέση 25 στις 4/8.
Αυτό που εξασφαλίζουμε με την κράτηση είναι «μια θέση», όχι μία συγκεκριμένη θέση.
Κατά την κράτηση σημειώνουμε την επιθυμία του πελάτη και αν είναι δυνατόν του δίνουμε κάτι πολύ κοντινό σε αυτό που ζήτησε. Είναι όμως θέμα διαθεσιμότητας.
Γ
Ένα βασικό στις κρατήσεις είναι η σύνθεση της παρέας που έρχεται να κατασκηνώσει. Βάζουμε αλλού τις οικογένειες με μικρά παιδιά και αλλού ζευγάρια κλπ Άρα και να υπάρχει ελεύθερη θέση “βεράντα” στον τομέα που μπαίνουν τα ζευγάρια, δεν θα την δώσουμε σε μια οικογένεια.
Δ
Ένα άλλο πολύ βασικό στοιχείο στις κρατήσεις είναι η αρίθμηση που κρατάμε για το ποιος έκανε κράτηση παλαιότερα (πρώτος). Αν βρεθούν 2 πελάτες που έρχονται 4 Αυγούστου και έχουν ζητήσει μια παραλιακή θέση αλλά υπάρχει ελεύθερη μόνο μία, προηγείται αυτός που ολοκλήρωσε ημερολογιακά πρώτος την κράτηση.
Επίλογος
Στο κάμπινγκ Ροβιές, δεν θα λειτουργήσουμε ως «μπουζούκια». Δεν θα εξυπηρετήσουμε “καλύτερα” αυτόν που “έχει πολλά λεφτά”. Ξέρω ότι δεν είναι ευκολοχώνευτο αυτό αφού πολλοί νεοέλληνες ζητάνε ειδική μεταχείριση για τα πάντα.
Είναι το σπίτι μου και είναι χαρά μου να βλέπω κάθε χρόνο ευτυχισμένους κατασκηνωτές που περνάνε τέλεια αλλά όταν βλέπω κάποιον με “ύφος Κόστα Ναβαρίνο” ή “επειδή πρηρώνω μπορώ… ” ξέρω ότι είναι υποψήφιος για αποχώρηση. Ο αλληλοσεβασμός είναι η μαγική κατάσταση.